مرورگر شما برای نمایش این سایت قدیمی است. برای مشاهده سایت از سایر مرورگرها استفاده نمایید یا جهت بروزرسانی کلیک کنید.

همچنین میتوانید PDF نشریه را از لینک زیر دریافت نمایید.

شماره خبر: 2811926840626108611

برگزاری جشنواره «برند محبوب» با بررسی وضع برندها و موانع تولید

چهارمین جشنواره «برند محبوب»در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

شیوه فعالیت این جشنواره این گونه بود که از چندی پیش، برندها در 147 گروه کالایی تقسیم‌بندی شدند و درباره محبوبیت آنها از یک میلیون و 280 هزار نفر نظرسنجی شد و در نهایت 33 برند محبوب معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این گردهمایی در تشریح اهمیت برند در بازارهای جهانی، به بخش محصولات پتروشیمی اشاره کرد و گفت: همه محصولات پتروشیمی کشور تا سال‌ها با برند بازرگانی پتروشیمی در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شد و جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده بود، اما با خصوصی شدن این شرکت و حضور شرکت‌های پتروشیمی دیگر در بازارهای بین‌المللی، آن برند از بین رفت.

موید حسینی‌صدر توضیح داد: با خصوصی شدن شرکت بازرگانی پتروشیمی، شرایطی پیش آمد که مجموعه‌های پتروشیمی به طور جداگانه محصولات خود را در بازارهای بین‌المللی عرضه کردند و حتی برای رقابت با یکدیگر، قیمت‌های خود را شکستند.