مرورگر شما برای نمایش این سایت قدیمی است. برای مشاهده سایت از سایر مرورگرها استفاده نمایید یا جهت بروزرسانی کلیک کنید.

همچنین میتوانید PDF نشریه را از لینک زیر دریافت نمایید.

شماره خبر: 2771229080938129703

برنامه‌های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی

دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در رسانه ملی اعلام کرد.

محمدرضا چپریان در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به این‌که امسال هم مانند دوره‌های گذشته انتخابات، شاهد تبلیغات قانونی نامزدها در رسانه ملی خواهیم بود، در تشریح برنامه‌های این دوره رسانه افزود: در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صحبت‌های مستقیم خود را با مردم خواهند داشت.

وی ادامه داد: در شبکه دوم سیما هم برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با دعوت از نامزدهای انتخابات این دوره به بحث و گفت‌وگو با آنان خواهد نشست.

چپریان گفت: نامزدها در شبکه سوم سیما به سوالات جوانان پاسخ خواهند داد و در شبکه چهارم هم با حضور کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، گفت‌وگوهای تخصصی خود را درباره مسائل مختلف در این حوزه‌ها اعلام خواهند کرد.

وی افزود: شبکه خبر نیز برنامه گفت‌وگومحوری را با هر یک از نامزدهای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری تدارک خواهد دید و در شبکه جام‌جم هم نامزدها به پرسش‌های ایرانیان خارج از کشور پاسخ خواهند داد.

دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: همچون سنوات گذشته، مناظره‌هایی هم بین نامزدها در شبکه اول سیما برگزار خواهد شد.

چپریان تاکید کرد: همچنین نامزدها می‌توانند برنامه‌های مستند تبلیغاتی خود را تولید و برای پخش از شبکه‌های سیما ارائه کنند.

وی گفت: علاوه بر این مردم می‌توانند مانند سال‌های گذشته در شبکه‌های ایران، جوان و دیگر شبکه‌های رادیو هم تبلیغات قانونی نامزدها را پیگیری کنند.

چپریان ادامه داد: امکان جدیدی که رسانه ملی امسال در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای مردم در نظر گرفته، این است که با توجه به اهمیت فضای مجازی، امکانی فراهم شده تا نامزدها بنا بر برنامه ریزی انجام شده، بتوانند تبلیغات قانونی خود را متناسب با این فضا منتشر کنند.